Acrissangel's Blog

Schimbari…

Posted on: 14 Octombrie 2010

Salut!  Revin dupa o perioada luuuunga de vacanta, in care m-am odihnit cat si cum am putut. Am trecut printr-un an greu, cu BAC-ul si cu admiterea la  facultatea, dar a trecut! Bac-ul l-am luat si la facultate am intrat :)) . Studenta la Informatica @ UPG!

Acum…gata cu off-topic! Am ales titlul „schimbari” deoarece , acu intr-o seara stateam si ma gandeam …”ce-a zburat timpu”…si cate schimbari au intervenit in viata mea. M-am schimbat, si eu si lumea din jurul meu. Am devenit mult mai serioasa, mai responsabila si mai apreciata decat eram candva!

Mi-am dat seama ca nu mai sunt o pustoaica de liceu…ce eram acu vreo 2-3 ani… am crescut si recunosc e greu dar trebuie sa-mi iau viata in serios, sa ma gandesc la viitor, inca de pe acum.

Au fost si schimbari mai grele! Am pierdut prieteni, mi-am pierdut increderea in ei, dar le-am vazut fitele, nesimtirile si prostiile. Am castigat respect prin treaba asta. Am castigat aprecieri, multumiri si iubire, de la cei ce mi-au fost mereu alaturi! Ce-i care imi erau candva prieteni, azi abia se mai sinchisesc sa-ti zica un „buna”! Sunt prea plini de ei si candva vor pierde in viata cu treaba asta!

Eu insa, continui sa zambesc si sa-mi traiesc viata asa cum stiu ! 😉

2 răspunsuri to "Schimbari…"

Vai… Imi da o lacrima…

BTW, pot sa iti spun o parere? Pustoaica de liceu ai fost pana acum cateva luni, cand ai terminat liceul, nu 2-3 ani 😛

Oricum, multa dreptate ai! S-a imputit treaba. Constat ca era mult mai bine cand eram la liceu, pentru ca o data cu varsta vin si responsabilitati. Nu au venit inca, dar de-abia acum constientizez ca va veni o vreme cand se va duce pe p**a destrabalarea, si tot ce era in „tinerete”. Hai ca o dau in diverse!

am terminat liceul la 18 ani…nu ma mai consideram pustoaica 😉 …eu ma refeream in clasa a 9-a – a 10-a…adik pe la 15-16 …

Lasă un răspuns

Pagini

Arhive

Octombrie 2010
M M M V S D L
« Iun    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

hamster

[clearspring_widget title="Hamster" wid="4921d1bbde64b665" pid="4bbb066f9dd3df3d" width="467" height="350" domain="widgets.clearspring.com"]

zelist

free counters
